Top 10 & Χρόνια πολλά στον μπαμπά μου και την Ιωάννα μας!

Καλησπέρα σας!  ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στον πολυαγαπημένο μου μπαμπάκα, την λατρεμένη μου μεγάλη ανιψιά Ιωάννα και όλες /όλους όσες/όσους γιορτάζουν!! Να είναι πάντα καλά, να έχουν υγεία, αγάπη, αλλά και πολλά ζεστά χαμόγελα αυτόν τον χρόνο! Και του χρόνου!
Σήμερα, μέρα γιορτινή και τελευταία του Χριστουγεννιάτικου δωδεκαημέρου, είπα να μην γράψω συνταγούλα αλλά να παίξω το παιχνίδι που μου πρότεινε η καλή μου blogοφίλη elena του πολύ ωραίου http://oti-mas-aresei.blogspot.com/. Την ευχαριστώ πολύ γιατί με επέλεξε να παίξω!! Λοιπόν...
1- Αγαπημένο βιβλίο : "Ψάχνοντας για κοχύλια" (όπως και όλα της Ρ.Πίλτσερ) και προσφάτως το "'Αλεφ" (και τα περισσότερα του Π.Κοέλο).
2- Αγαπημένη πόλη: Η πόλη που γεννήθηκα, η Καβάλα.
3- Αγαπημένο γλυκό: Capri Torta
4- Αγαπημένο άρωμα: Aqua di Gio του Giorgio Armani
5- Αγαπημένο blog: Αυτή είναι πολύ δύσκολη επιλογή γιατί τα λατρεύω όλα τα blog που συχνάζω, τουλάχιστον όσον αφορά στη μαγειρική και τα crafts. Όσον αφορά στα πολιτικά υπόλοιπα blogs, λατρεύω το blog του Χ.Κλυνν (harryklynn.blogspot.com) γιατί ενημερώνει και με κάνει να γελάω με τη πολιτική σάτιρά του!
6- Αγαπημένες μπότες: Ένα ζευγάρι γκρι μπότες λουστρίνι
7- Αγαπημένος προορισμός: Παρίσι
8- Αγαπημένο μέρος για καφέ: "Ζώγια", ένα υπέροχο καφέ-τσαγερί της Θεσσαλονίκης που έχει ατμόσφαιρα πολύ πολύ ζεστή για το χειμώνα και τα "Αστέρια" στο Πανόραμα, με θέα όλη την Θεσσαλονίκη για το καλοκαίρι.
9- Αγαπημένο φαγητό: Οι πίτες (τρώγονται και σαν φαγητό ...τουλάχιστον από μένα!)
10- Αγαπημένη ανάρτηση: Πολλές (κι ελπίζω να μην φαίνομαι ψώνιο) και μεταξύ αυτών τα πρόσφατα "Χριστουγεννιάτικα φιλάκια", η πορτοκαλόπιτα με σιμιγδάλι και το παγωτό με λουκούμι αλλά και το παγωμένο γλύκισμα με μπισκότα speculoos. Γενικά αγαπώ τις αναρτήσεις που εκτός από νόστιμο περιεχόμενο έχω καταφέρει να βγάλω και ωραίες φωτογραφίες (και δυστυχώς δεν το καταφέρνω πολύ συχνά).
Και τώρα η σειρά μου να καλέσω στο παιχνίδι 8 αγαπημένες blogοφίλες (αν και για να αποφασίσω ήταν δύσκολο γιατί δεν μπορώ να ξεχωρίσω από όλη τη μπλογκοπαρέα).
1- την Πηνελόπη του http://aromavanillias.blogspot.com/
2- την Έλενα του http://syntageskardias.blogspot.com/
3- τις Pela & Sofie http://thatseat.blogspot.com/
4- τη Μπέττυ του http://anthivolon-bl.blogspot.com/
5- την Αχτίδα του http://aktida.blogspot.com/
6- την Εύη του http://dr-evie.blogspot.com/
7- την Αγγελική Ν. του http://lemoncinnamon.blogspot.com/
8- την Ροδάνθη του http://naleipeitovisino.blogspot.com/

12 σχόλια:

  1. Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Να χαίρεσαι τον μπάμπά σου και την ανηψιά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑΚΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΗΨΟΥΛΑ ΣΟΥ.ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ Η ΠΙΛΤΣΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΛΑ ΤΟΥ ΚΟΕΛΟ ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΓΡΑΦΕΙ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΣΟΦΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΨΥΧΩΠΛΑΚΩΝΕΙ.ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ Ο Χ.ΚΛΥΝ ΕΧΕΙ ΜΠΛΟΓΚ ΘΑ ΤΟ ΔΩ.ΕΓΩ ΜΟΝΟ ΚΟΜΟΤΗΝΗ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΑΛΛΑ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΚΑΒΑΛΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΡΗ ΣΤΗ Β.ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ.ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΩΡΑΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΩΤΟ ΤΕΛΕΙΕΣ.ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΣΕ ΠΕΙ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΨΩΝΑΡΑ ΤΟΣΟ ΚΟΠΟ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΟΥΜΕ.ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητη Tante Kiki χρονια πολλα στους αγαπημενους σας!Το top 10,ηταν η αφορμη για να..εισβαλλω στο ιστολογιο σας!Σας διαβαζω τακτικα γιατι μου αρεσει ο γλαφυρος τροπος
    παρουσιασης των συνταγων σας!Για τον ιδιο
    ακριβως λογο παρακολουθω και το blog τηs para-kelsocooks!Η κουζινα και οι κατασκευες δεν συγκαταλεγονται στα δυνατα μου σημεια,αλλα κατα ενα παραξενο τροπο με θελγει και με ξεκουραζει ο,τι εχει σχεση με αυτα!Σε επιπεδο αναγνωσης οχι εφαρμογης!
    Συμφωνω απολυτως για την επιλογη των 7 και 9!!
    Καλη δημιουργικη χρονιά με ευχαριστες προοπτικες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα σας!
    para-kelsoscooks ευχαριστώ πολύ!

    Νάσια μου χαίρομαι που έχουμε κι άλλα κοινά σημεία εκτός από τις ίδιες ανησυχίες. Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια καλή μου φιλενάδα κι αν περάσεις από Θεσ/νικη περιμένω mail για να βρεθούμε.

    Afra σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και χαίρομαι που ξεκουράζεσαι διαβάζοντας το Tante Kiki. Δεν είναι καθόλου παράξενο να σε ξεκουράζουν αυτοί οι δύο τομείς μιας κι έχουν άμεση σχέση με το σπίτι. Εξ άλλου, μη νομίσεις κι εμένα με θέλγουν κάποιοι τομείς άσχετοι με όλα αυτά όπως π.χ. να διαβάζω για αυτοκίνητα (τεχνικές λεπτομέρειες κ.λ.π.). Επίσης Καλή χρονιά με υγεία, αγάπη κι ευτυχία.

    eleni να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα και χρόνια πολλά, να χαίρεσαι τους εορτάζοντες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κικίτσα μου να χαίρεσαι τον μπαμπά και την ανηψιά!!
    Δεν ήξερα ότι ο Χάρυ Κλυνν εχει μπλογκ, θα μπω να το δω!!
    Εμένα μου αρέσουν όλες οι αναρτήσεις σου και όσο για τις φωτογραφιες δεν εχω διαπιστώσει λάθη. Καλημέρα σου και φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. να τους χαίρεσαι....ολα καλά...η καβάλα ομορφη πόλη......να σαικαλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να χαίρεσαι το μπαμπά σου και την ανιψιά σου, Κική. Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κικίτσα μου, πρώτα απ' όλα να χαιρεσαι τους εορτάζοντες!
    Καθυστερημένες οι ευχές μου, αλλά πριν λίγο επέστρεψα από το χωριουδάκι μου!
    Σε ευχαριστώ για την πρόσκληση, και ελπίζω όταν ανέβω προς τα μέρη σου να πάμε για καφέ στο αγαπημένο σου στέκι!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα σας!
    - Μαράκι μου ευχαριστώ για τις ευχές κι εσύ ό,τι επιθυμείς.

    -Mania μου, ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά. Όσο για το blog του Χ.Κλυν κι εγώ πρόσφατα το ανακάλυψα και το λάτρεψα γιατί συνδυάζει ενημέρωση με χιούμορ. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια για τις φωτό (ίσως ζητάω πολλά!).

    -homemade να είσαι καλά, ευχαριστώ.

    -elena ευχαριστώ πολύ.

    -ΕΛΕΝΑ μου, ευχαριστώ να είσαι καλά. Ελπίζω να πέρασες καλά στο χωριό. Εννοείται ότι όταν ανέβεις Θεσσαλονίκη περιμένω mail για να βρεθούμε!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ, ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα Κική μου χρόνια πολλά και καλή χρονιά!
    Να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου που γιορτάζουν!
    Το top 10 υπέροχο! Σε ευχαριστώ για την πρόσκληση! Θα ανταποκριθώ άμεσα! Με διασκεδάζουν αυτά τα παιχνίδια γιατί μας κάνουν να γνωριζόμαστε καλύτερα! Ευχαριστώ πολύ!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!