Βραβείο - τραγούδια και μια χρήσιμη πληροφορία

Καλησπέρα σας!!! Μόλις είχα μιαν ευχάριστη έκπληξη!!! Η μπλογκοφίλη Πέγκυ από το πανέμορφο http://yuppieya.blogspot.com μου έκανε την τιμή να μου χαρίσει ένα ακόμη βραβείο. Δεν θα είναι υπερβολή να σας πω ότι με συγκινείτε με τα βραβεία που μου χαρίζετε και φυσικά αυτό με παρακινεί να συνεχίσω να ...μαγειρεύω ασταμάτητα!! Ευχαριστώ Πέγκυ!!! 
Οι όροι παραλαβής του βραβείου είναι να το χαρίσουμε σε άλλα 10 μπλογκοσπιτάκια και να ανεβάσουμε σε βιντεάκια  5 αγαπημένα τραγούδια. 
Το χαρίζω λοιπόν στα 10 επόμενα μπλογκοσπιτάκια με τον όρο να το χαρίσουν κι αυτά σε άλλα 10 αλλά και να μας δείξουν τα αγαπημένα τους τραγούδια με βιντεάκια.
1- Έφη του http://epipantosepistitou-efik.blogspot.com/
2- Πηνελόπη του http://aromavanillias.blogspot.com/
3- Μπέττυ του http://anthivolon-bl.blogspot.com
4- Χαραυγή του http://xaraygi.blogspot.com/
5- Κική του http://justcreativemoments.blogspot.com/
6- Πέλα και Σόφι του http://thatseat.blogspot.com/
7- Μάνια του http://smart-0-mania.blogspot.com/
8- Σοφία  του http://sophie-paradise.blogspot.com/
9- Ροδάνθη και Σοφία Ζ. του http://naleipeitovisino.blogspot.com/
10- Para-kelsoscooks του http://para-kelsoscooks.blogspot.com/
Και τώρα 5 από τα αγαπημένα μου ελληνικά τραγούδια...


Και τώρα, για να προσγειωθούμε λίγο, κι επειδή, ήδη, πολλοί συνάνθρωποί μας περνούν δύσκολες μέρες, θα ήθελα να αναφέρω, για όσους δεν το γνωρίζουν, ότι, σχεδόν,σε όλη την Ελλάδα  λειτουργούν κοινωνικά ιατρεία και φαρμακεία. 
Τη λίστα μπορείτε να την δείτε ΕΔΩ.
Το κοινωνικό φαρμακείο - ιατρείο αλληλεγγύης στη Θεσσαλονίκη είναι :
           Αισώπου 24 (Βαρδάρης)                 Ανοικτό Δευτέρα - Παρασκευή                  Τηλ.: 2310520386
Ας προσφέρουμε ό,τι μπορούμε να προσφέρουμε από φάρμακα που, φυσικά, δεν έχουν λήξει!!
                                       Καλό βράδυ σε όλους!

30 σχόλια:

  1. Κική μου συγχαρητήρια για το βραβείο σου σε έχω και γω στη λίστα!!!Πολύ χρήσιμη η λίστα, πραγματικά πολλοί συνάνθρωποι περνούν δύσκολες μέρες και αυτό είναι πολύ τραγικό,συμφωνώ απόλυτα πως ας κάνει ο καθένας μας ότι μπορεί να βοηθήσει!!!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ελένη μου για την τιμή!!! Στις δύσκολες ημέρες, η αλληλεγγύη είναι σημαντική! Πολλά φιλιά και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  2. τα συγχαρητήρια μου..άξια....για την πολύ ωραία σελίδα σου..καλές επιλογες αμσματων..... να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κική συγχαρητήρια για το βραβείο σου και σ΄ευχαριστούμε κι εμείς μέσα απ΄τη καρδιά μας που μας τίμησες.Ελπίζω να καταφέρω να το παρω,γιατί έχω ένα θέμα, ακόμα δεν είχε χρειαστεί να παραλάβω εγώ βραβείο οπότε(ντρέπομαι που το λέω)αλλά δε το κατέχω το σπόρ...ακόμα!!!!!Σίγουρα όμως θα το παραλάβει η Σοφία,να είσαι καλά καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αξίζετε Ροδάνθη. Όσο για να το πάρεις, απλώς κάνε "αποθήκευση εικόνας ως" πατώντας το δεξί πλήκτρο του mouse και αποθήκευσέ την στις εικόνες. Από κει θα την περάσεις στην ανάρτηση.
      Καλό βράδυ!!!

      Διαγραφή
  4. Κικήηηηηηηη μου σ'ευχαριστούμε πάρα πολύ που μας σκέφτηκες και συγχαρητήρια για τη δική σου "βράβευση"!!! συμφωνώ απολύτως με Αρβανιτάκη!! φιλάκια πολλά!!!!μουτς μουτς μουτς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκά μου κορίτσια το αξίζετε!!! Ευχαριστώ πολύ και φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  5. Κικίτσα μου!!!!! Τι να πω παιδί μου, έχεις βάλει λατρεμένα τραγούδια και πραγματικά με δυσκολεύεις!!!! Τις συνταγές μαγειρικής όποτε τις ακούω κλαίω, δεν ξέρω γιατί!!!! Σ'ευχαριστώ για την τιμή! Πάω να παίξω!!!! Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ το αξίζεις το βραβείο Κικίτσα μου!!! Όσο για τις συνταγές μαγειρικής, κλαις γιατί πράγματι είναι πολύ συγκινητικό τραγούδι!
      Φιλιά και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα Κική μου και συγχαρητήρια για το πολύ ιδιαίτερο βραβείο.
    Εξαιρετικά τα τραγούδια που διάλεξες, μου αρέσουν πολύ.
    καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ελένη μου. Να είσαι καλά και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  7. Οι Συνταγές Μαγειρικής είναι από τα πιο αγαπημένα μου τραγούδια, αλλά και τα υπόλοιπα που επέλεξες Κικίτσα μου είναι εξαιρετικά!
    Συγχαρητήρια για το όμορφο βραβείο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Έλενά μου κι ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Kική μου συγχαρητήρια για το βραβείο σου αλλά και για τις μουσικές σου επιλογές!!!Είναι όλα καταπληκτικά τραγούδια!!!Σε ευχαριστώ πάρα πολύ που με σκέφτηκες, το παίρνω με χαρά και με την πρώτη ευκαιρία θα κάνω την σχετική ανάρτηση και αφού μάθω να βάζω βιντεάκια στο μπλογκ!!!Ντρέπομαι λίγο που το λέω αλλά ακόμα δεν ξέρω πως να βάζω βιντεάκια και συνδέσμους!!!Θα φροντίσω να μάθω όμως!!!Φιλάκια Κική μου και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου το αξίζεις το βραβείο. Όσο για τα βιντεάκια, πηγαίνεις στο You tube, βρίσκεις αυτό που θέλεις, πατάς "Αποστολή" και μετά "Ενσωμάτωση". Σου βγάζει έναν κώδικα που τον αντιγράφεις και μετά πηγαίνεις στην ανάρτησή σου. Πατάς "Επεξεργασία HTML" και κάνεις "επικόλληση" του κώδικα στο σημείο που θέλεις.
      ΑΛΛΑ μπορείς, αν δεν θέλεις να παιδεύεσαι, να γράψεις τους τίτλους απλώς των τραγουδιών. Φιλάκια και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  9. βλέπω ελληνικό ρεπερτόριο στο σπιτάκι σου καλή μου μαγείρισσα...έκανες πολύ καλά που ανέβασες αυτή την πληροφορία.σε τέτοιες μέρες που ζούμε πρέπει όλοι να είμαστε ενωμένοι...να έχεις ένα καλό βράδυ...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέγκυ μου κατ' αρχήν σ' ευχαριστώ για την τιμή να μου χαρίσεις το βραβείο! Δεύτερον, είπα να βάλω κάποια από τα ελληνικά τραγούδια που μου αρέσουν και τρίτον, πράγματι, πρέπει να είμαστε ενωμένοι και αλληλέγγυοι για να ανταπεξέλθουμε!!! Φιλιά και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  10. Κική μου πολλά συγχαρητήρια για το βραβείο σου και ακόμη πιο πολλά συγχαρητήρια για την τελευταία σου αναφορά!Καλό σου βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελένη μου!! Η αλήθεια είναι ότι το μυαλό μου δεν φεύγει απ' αυτούς που ξαφνικά, από τη μια μέρα στην άλλη τα έχασαν όλα κι έμειναν στον δρόμο γιατί το θέλουν οι "κρατούντες"!!!!!!
      Καλό σου βράδυ!!

      Διαγραφή
  11. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου, πάντα τέτοια! Τα τραγουδάκια σου όλα πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Μαρία μου, ελπίζω να απόλαυσες τα τραγουδάκια!!! Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  12. Κική μου, τις συνταγές μαγειρικές τις λατρεύω. Δεν χορταίνω να το ακούω αυτό το τραγούδι. Σε ευχαριστώ για το βραβείο είναι μεγάλη η τιμή που μου κάνεις. Φιλάκια πολλά και εκανες πολύ σωστά να αναφέρεις για τα κοινωνικά ιατρεία-φαρμακεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ, αν και με συγκινεί (με κάνει να εκτιμώ πολύ περισσότερο τη ζωή μου και τον καλό μου). Όσο για το βραβείο, το αξίζεις Μάνια μου!! Καλό σου βράδυ και φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Κική μου, υπέροχες οι μουσικές επιλογές σου! Συγχαρητήρια για το όμορφο βραβείο και σε ευχαριστώ πολύ που μου το χάρισες! Σίγουρα χρήσιμη η αναφορά σου στα κοινωνικά ιατρεία-φαρμακεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Έφη μου. Σου το χάρισα γιατί το αξίζεις. Όσο για την αναφορά κι εγώ πρόσφατα το έμαθα, γι αυτό και το ανέφερα. Στις μέρες μας καλό είναι να δείχνουμε αλληλεγγύη και να βοηθάμε όπως και όσο μπορούμε. Ελπίζω η πληροφορία να φανεί χρήσιμη σε κάποιους αν και, από την άλλη, θα ήθελα να μην υπάρχει κανείς που να το χρειάζεται!!! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  14. Ευχαριστώ σε πολύ για την επιλογή Κική μου.
    Καλά όμως μήπως πρέπει να σταματήσουμε να αποδεχόμαστε βραβεία, για να βάλουμε και φρένο στα συνεχή και ξέφρενα μαγειρεματά μας; Μια σκέψη κάνω γιατί Φλεβάρη έχουμε και μετά θα πιάσουμε παραλίες έστω και με μνημόνια :-)))

    Πολλές καλημέρες. Θα κάνω ότι μπορώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να είσαι καλά Πηνελόπη μου αλλά θεωρώ ότι, τουλάχιστον όσον αφορά σε μένα, δεν μαγειρεύω ξέφρενα! Απλά μιας και είμαστε στο τριώροφο 7 άτομα έτσι κι αλλιώς μαγειρεύουμε!!! Από το σημείο αυτό και μετά είναι θέμα φαντασίας για να φτιάχνεις καινούργια πιάτα και όχι συνέχεια τα ίδια!! Επίσης, μαγειρεύοντας ελέγχεις πολύ καλύτερα τα έξοδα της διατροφής ψωνίζοντας έξυπνα και στοχευμένα!! Επιπλέον δεν μας έχουν μείνει και πολλές χαλαρωτικές συνήθειες, οπότε όσον αφορά εμένα τουλάχιστον όσο υπάρχουν τρόφιμα και ηλεκτρικό ...θα μαγειρεύω!!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κική μου σ΄ευχαριστώ πολύ τελικά είναι πολύ απλό αλλά αν δεν έχεις ιδέα...... τώρα με περιμένει πολύ δουλειά έχουμε να παραλάβουμε ούκ ολίγα βραβεία φιλιά ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΙΚΙ μου...πολύ ωραιο το βραβείο σου ..πολυ ωραια τα μουσικά σου κομματια ..και πολύ όμορφη η ενοιμέρωσή σου για τα κοινοτικά φαρμακεία..ειναι άδκο να πεταμε φάρμακα αν μπορούν να χρησημεψουν σε άλλους ανθρώπους....φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!