Προτάσεις Tante Kiki για το πρωτοχρονιάτικο τραπέζι

Καλή σας μέρα! Η Πρωτοχρονιά έφτασε σχεδόν και σίγουρα η οργάνωση του τραπεζιού της παραμονής αλλά και του πρώτου γεύματος της χρονιάς είναι απαραίτητη για σημαντικούς λόγους. Πρώτα πρώτα για να μην κουραστούμε (όσο καλύτερα οργανώσουμε τα ψώνια και το μαγείρεμα τόσο πιο εύκολα θα είναι), έπειτα γιατί έτσι μπορούμε να κάνουμε οικονομία (ελέγχοντας εκ των προτέρων τον προϋπολογισμό μας σε σχέση με το κόστος των πιάτων και κάνοντας αλλαγές εάν χρειάζεται) και τελευταίο και εξίσου σημαντικό γιατί έτσι θα έχουμε πολύ καλύτερο αποτέλεσμα στην τελική παρουσίαση και το συνδυασμό των πιάτων, αλμυρών και γλυκών. -:))
ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ
Κοτόσουπα βελουτέ σε φλυτζάνι ή μπολάκι
Μπρουσκέτες με κοτοσαλάτα
Καταϊφι αλμυρό
Σμυρνέικο πιλάφι
Γεμιστή μπαγκέτα
Ρολό με κιμά γεμιστό με μανιτάρια και πιπεριές
Πρασόπιτα με καπνιστό τυρί
Κοτόπιτα
Κολοκυθοτυρόπιτα χωρίς φύλλο
Ζυμαρικά ωγκρατέν
Και για να τελειώσουμε το δείπνο και να υποδεχθούμε τη νέα χρονιά ένα ωραίο λικεράκι πορτοκαλιού είναι ό,τι πρέπει... 
ΑΝΗΜΕΡΑ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ 
Πατέ τυριών και μανιταριών
Τηγανιά με 3 είδη κρέατος γιατί Πρωτοχρονιά χωρίς τηγανιά...δεν γίνεται!!!:-))
Σας εύχομαι καλή Πρωτοχρονιά και ο νέος χρόνος να φέρει υγεία, αγάπη, χαρά και ό,τι επιθυμείτε! Να περάσετε καλά, να ξεκουραστείτε και να απολαύσετε τις ημέρες αυτές! :-))

35 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά Κική και καλή χρονιά! Εύχομαι η χρονιά που έρχεται να είναι για σένα νόστιμη, γλυκιά και πλούσια, σαν τα υπέροχα εδέσματα που μας προτείνεις για το πρωτοχρονιάτικο τραπέζι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελεάννα μου, να είσαι καλά!
      Ανταποδίδω τις ευχές και σου εύχομαι ολόψυχα η νέα χρονιά να φέρει σε σένα και τους αγαπημένους σου υγεία, αγάπη κι ευτυχία! Γεμάτα τραπέζια, πολλά χαμόγελα, δημιουργικότητα και μιαν όμορφη καθημερινότητα!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι προτάσεις μου!

      Διαγραφή
  2. Κική μου χρόνια πολλά και ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος! Πάντα πούσιο το τραπέζι σου! Ωραίες προτάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπίσης Αγγελική μου, με υγεία, ευτυχία και αγάπη. Εύχομαι ο νέος χρόνος να σου φέρει ό,τι επιθυμείς!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι προτάσεις!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Επίσης και καλή χρονιά! Με υγεία, ευτυχία και αγάπη ο νέος χρόνος σου εύχομαι ολόψυχα! -:))

      Διαγραφή
  4. Χορτασα για ενα μηνα!
    Καλες γιορτες να εχουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι αν και... σε περιμένω για κέρασμα την Πρωτοχρονιά μιας και γιορτάζω...-:)))
      Καλή χρονιά με υγεία, αγάπη κι ευτυχία. Ο νέος χρόνος να σου φέρει ό,τι επιθυμείς.

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραίες προτάσεις! Καλή Πρωτοχρονιά!!! Με υγεία αγάπη κι ευτυχία!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά cinemarion. Επίσης καλή Πρωτοχρονιά με όλα όσα αναφέρεις! Ο νέος χρόνος να σου ό,τι επιθυμείς!! -:)))

      Διαγραφή
  6. Ήξερα ότι σήμερα θα ακολουθούσαν προτάσεις για το πρωτοχρονιάτικο μενού.Ήμουν σίγουρη για την ποικιλία τους και την διαφορετικότητά τους.Έφερα γρήγορα στο μυαλό μου τις καθημερινές σου αναρτήσεις,τη συνέπειά σου,τη πρωτοτυπία και τη μετεξέλιξη των συνταγών σου.
    Στη κλεψύδρα του χρόνου,οι προτάσεις σου και τα εισαγωγικά σου κείμενα πάντα άγγιζαν την ψυχή μου.Οι συνταγές σου επίκαιρες και επιθυμητές,τα λόγια σου άλλοτε τρυφερά και συγκινητικά,άλλοτε οργισμένα και δίκαια,άλλοτε νοσταλγικά και ονειρικά πλασμένα.Πάντα με ταξιδεύουν,πάντα με φιλοξενούν σε έναν χώρο που τον αισθάνομαι πολύ οικείο..όπως ακριβώς το σπίτι μου!!
    Χαίρομαι όταν κτυπώ την πόρτα σου Κική μου.Στο άνοιγμά της πνέει πάντα αέρας ζεστός και μοσχομυριστός,στο διάβα μου αντικρύζω εικόνες ζωηρές και ταξιδιάρικες,γεύομαι φίνα και εκλεπτισμένα εδέσματα.
    Εύχομαι να μην αλλάξει τίποτε.Κανείς δεν θέλει να αλλάζει η ασφάλεια μιας γλυκειάς καθημερινότητας,μιας ρουτίνας που όμως είναι τόσο αναζωογονητική!
    Κική μου,φίλη μου αγαπημένη σου εύχομαι κάθε σου προσδοκία να πραγματοποιηθεί!Χαρά,υγεία και αγάπη είναι τα ζητούμενα και ελπίζω ο Θεός να σου τα χαρίσει απλόχερα!Καλή Χρονιά σε σένα και σε όλα τα αγαπημένα σου πρόσωπα.Σε φιλώ πολύ,πολύ.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου φίλη Φωτεινή, με ξέρεις πια καλά γι αυτό το πρόβλεψες! -:))) Χαίρομαι που σου άρεσαν και με συγκινούν όλα όσα λες!! Πώς το καταφέρνεις πάντα αυτό με τα σχόλιά σου!!! Είσαι αριστοτέχνης στο λόγο και υπέροχη στην ψυχή!!
      Χαίρομαι που ευχαριστιέσαι τα κείμενά μου και σε αγγίζουν και ειλικρινά σου εξομολογούμαι ότι ίσως κάποιες φορές θα έπρεπε να "κρατάω" τον αυθορμητισμό μου αλλά δεν γίνεται γιατί έτσι είμαι (καλώς ή κακώς ανεβασμένη ακόμη σε ροζ συννεφάκια)!!
      Χαίρομαι που όταν έρχεσαι στο μπλογκοσπιτάκι μου νιώθεις όμορφα κι ελπίζω να συνεχίσω να σας κάνω να νιώθετε έτσι γιατί αυτό μ' ευχαριστεί πολύ κι εμένα (άσχετο να κάποιες νομίζουν ότι εξαπατώ τον κόσμο... εσείς το γνωρίζετε καλά ότι δεν το κάνω και δεν έχω λόγο να το κάνω).
      Καλή μου Φωτεινή εύχομαι κάθε καλό για τη νέα χρονιά σε σένα και τους αγαπημένους σου!
      Σε λίγο θα σου στείλω μήνυμα για τη ζαχαρόπαστα! -:))
      Πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Ξέχασα να σημειώσω το mail μου για να με πληροφορήσεις σχετικά με τη ζαχαρόπαστα..είναι λοιπόν το εξής:foteini.toli@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Xρόνια πολλά Κική!Καλή χρονιά σού εύχομαι μέ υγεία καί αγάπη!!Πολύ όμορφες όλες οι μαγειρικές σου προτάσεις γιά τό γιορτινό τραπέζι!Καλά νά περάσετε!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Dimi! Ανταποδίδω ολόψυχα τις ευχές και επαυξάνω... η νέα χρονιά να είναι γεμάτη χαμόγελα και όμορφη καθημερινότητα!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι προτάσεις σου!
      Καλά να περάσετε αυτές τις μέρες!
      Και του χρόνου και φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Υπέροχες προτάσεις για το ρεβεγιόν!!
    Ευχαριστούμε για τις πολύ γευστικές ιδέες σου!
    Καλή χρονιά εύχομαι με υγεία και ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι γιατί σου άρεσαν οι προτάσεις μου.
      Επίσης, εύχομαι ολόψυχα καλή χρονιά με υγεία, αγάπη και χαρά.
      Ο νέος χρόνος να σου φέρει ό,τι επιθυμείς. Και του χρόνου!

      Διαγραφή
  10. Χρόνια πολλά με υγεία!
    Με ξελίγωσες πάλι με την ανάρτηση σου.Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης χρόνια πολλά και καλή χρονιά με υγεία, ευτυχία και ευημερία!
      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  11. Υπέροχα όλα Κικίτσα μου, θα κάνω όσα μπορώ!!!Χρόνια σου πολλά γλυκούλα μου, ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος!!!φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν οι προτάσεις μου Φανή μου! Επίσης χρόνια πολλά και καλή χρονιά με υγεία, ευτυχία, αγάπη και δημιουργικότητα. Να μας χαρίζεις πάντα αυτές τις όμορφες δημιουργίες σου!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  12. Κική μου σου εύχομαι ο καινούριος χρόνος να σου δώσει απλώχερα ότι σου στέρησε ο προηγούμενος! Πολλά φιλιά και Καλή Χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Κατερίνα μου, ανταποδίδω τις ευχές! Με υγεία, ευτυχία και ευημερία ο νέος χρόνος.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  13. Καλή χρονιά Κική μου! Υγεία ευτυχία και όμορφα μαγειρέματα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Μαρία μου, καλή χρονιά με υγεία, ευτυχία και αγάπη.
      Νοστιμιές και χαρούμενη καθημερινότητα! -:))

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφες οι προτάσεις σου!!!Εύχομαι το 2013 να είναι μια χρονιά γεμάτη υγεία, αγάπη, ευτυχία,αισιοδοξία και πίστη στον άνθρωπο που θα μας βοηθήσουν να αντιμετωπίσουμε τις όποιες δυσκολίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Άσπα! Ευχαριστώ για τις ευχές ανταποδίδω και επαυξάνω με την ευχή να γίνει λίγο πιο εύκολη για όλους η καθημερινότητα!!!
      Καλή χρονιά!

      Διαγραφή
  15. Εύχομαι η νέα χρονιά να σου χαρίζει πολύ υγεία ευτυχία καινα απολαμβάνεις πολλές στιγμές Χαράς και γέλιου.....Χρόνια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Έφη μου...καλή χρονιά με υγεία, αγάπη κι ευτυχία.
      Μακάρι ο νέος χρόνος να φέρει για όλους στιγμές όμορφες.
      Και του χρόνου!

      Διαγραφή
  16. Εκπληκτικές οι προτάσεις σου! Καλή χρονιά να έχουμε!kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σας άρεσαν οι προτάσεις.
      Καλή χρονιά με υγεία, ευτυχία και αγάπη αλλά και εύκολη καθημερινότητα.
      Και του χρόνου!

      Διαγραφή
  17. Οι προτάσεις για το Πρωτοχρονιάτικο τραπέζι...πολλές και χορταστικές!!!!
    Σου εύχομαι Καλή Χρονιά με Υγεία, Αγάπη και ό,τι άλλο λαχταράει η ψυχή σου να φέρει το 2013!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να σου άρεσαν! Επίσης Καλή Χρονιά με υγεία, αγάπη κι ευτυχία. Μακάρι το 2013 να φέρει χαμόγελα και ευημερία!!

      Διαγραφή
  18. Αααααααααχ!Τρέχουν τα σάλια μου!Σε ευχαριστώ πολύ για τις επιλογές, δίνεις ιδέες για όλα τα γούστα!!!Μόλις εκτύπωσα την πατατοσαλάτα και τα ζυμαρικά ογκραντέν!!!!Και πάλι Χρόνια πολλά!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν και ...προσπαθώ να δίνω ιδέες για όλους. Ελπίζω ότι θα τα λατρέψεις και τα δύο πιάτα.
      Καλή χρονιά, Πινελιά μου, με υγεία, ευτυχία, αγάπη και χαμογελαστή καθημερινότητα. Να περάσεις καλά.
      Φιλιά!!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!