"Παίζοντας" με ζαχαρόπαστα

Καλημέρα αγαπημένη μου μπλογκογειτονιά... μετά από το ξενύχτι και το φαγοπότι της Πρωτοχρονιάς είπα σήμερα να κάνω μια γλυκιά ανασκόπηση με φωτογραφίες... μόνον φωτογραφίες και όχι συνταγές. Γιατί αυτό;; Μα γιατί, κάποιες μέρες πρέπει να κυλούν τεμπέλικα!!! Και η σημερινή είναι η πιο κατάλληλη για όσες και όσους δεν δουλεύουν βέβαια! Τόσες μέρες οι προετοιμασίες για τα Χριστούγεννα και τη Πρωτοχρονιά δεν άφησαν ανέγγιχτο κανέναν... λίγο πολύ όλοι τρέχαμε... Σήμερα είναι μέρα χαλαρή... όχι βέβαια χωρίς καθόλου τρέξιμο αλλά τουλάχιστον με λίγο τρέξιμο!!!
Σήμερα, λοιπόν, έστω και αργά ή μάλλον αργά (μετά τις 10:00 που εμφανίζεται η συνταγή της ημέρας) γιατί είναι μια ...τεμπέλικη μέρα θα δούμε λίγα πράγματα, όσα μπορώ να πω με την μικρή πείρα, των τριών ετών και της ερασιτεχνικής μου ενασχόλησης με τη ζαχαρόπαστα κι αυτό γιατί κάποιες φίλες και αναγνώστριες μου ζήτησαν πληροφορίες.
Η πρώτη μου επαφή με τη ζαχαρόπαστα ήταν το 2010, όταν τυχαία ...περιδιαβαίνοντας στο διαδίκτυο ...βρήκα τυχαία μια σχετική, αγγλική ιστοσελίδα. Μου κίνησε αμέσως το ενδιαφέρον κι έτσι άρχισα να ψάχνω παρόμοιες σελίδες. Εντυπωσιάστηκα από την ποικιλία των σχεδίων, των χρωμάτων και των τεχνικών. Τότε ακόμα, εδώ στη Θεσσαλονίκη, δεν έβρισκες στα ζαχαροπλαστεία τούρτες με ζαχαρόπαστα παρά μόνον γαμήλιες (που ακόμα γίνονται μόνον κατόπιν παραγγελίας λόγω του κόστους τους). 
Έτσι, περίεργη όπως είμαι εκ φύσεων, άρχισα να ψάχνω και ανακάλυψα την εταιρία που πουλούσε ζαχαρόπαστα και διάφορα σχετικά εργαλεία και κατέληξα στο πρώτο μου σεμινάριο.
Ήμουν πραγματικά ενθουσιασμένη με το καινούριο μου παιχνίδι, που μου θύμιζε την πλαστελίνη που έπαιζα μικρή αλλά και μεγαλύτερη με τις ανιψιές μου... και το ένα έφερε το άλλο.
Η ζαχαρόπαστα και οι τούρτες μ' αυτήν έφεραν τα cupcakes, που έφεραν τα μπισκότα με ζαχαρόπαστα ή γλάσο και ...ξέρετε πώς είναι αυτές οι ιστορίες. :-)))
Φυσικά, η οικονομική κρίση ήταν τότε πολύ μακριά κι έτσι αγόραζα διάφορα σχετικά, εργαλεία, κουπ πάτ, βιβλία... στην αρχή από τη συγκεκριμένη εταιρεία μετά "επεκτάθηκα" στην Αγγλία με παραγγελίες μέσω Ίντερνετ και ύστερα στην Αμερική απ' όπου μου έφερναν ό,τι παραγγελίες είχα!
Τώρα, σκέφτομαι συνέχεια, νέα σεμινάρια για βελτίωση αλλά και για καινούριες τεχνικές.
Θα μου πείτε και τί σας ενδιαφέρουν όλα αυτά... θα σας απαντήσω ότι μέσα από την δική μου ιστορία σας λέω ότι η ζαχαρόπαστα μπορεί να γίνει ένα πολύ εθιστικό "σπόρ" γιατί είναι μια διαδικασία δημιουργική ή ακόμα καλύτερα ένα δημιουργικό παιχνίδι και είμαι σίγουρη ότι όποιος έχει ασχοληθεί γνωρίζει πολύ καλά αυτή την αίσθηση και ειδικά όσες φίλες ασχολούνται με crafts.
Η ζαχαρόπαστα, λοιπόν, είναι μια ζύμη μαγική! Εύπλαστη που γίνεται μαλακή όταν ζυμώνεται λόγω της θερμοκρασίας που έχει το χέρι μας και σκληρή όταν την αφήσουμε για πολλή ώρα στον αέρα χωρίς να την τυλίξουμε  σε διαφανή μεμβράνη. 
Υπάρχουν διάφορα είδη ζαχαρόπαστας: η απλή που χρησιμοποιείται για κάλυψη τούρτας, η λίγο πιο "σφιχτή" που είναι ειδική για να κάνει κάποιος σταθερές τρισδιάστατες φιγούρες και αυτή που είναι ειδική για λουλούδια που πρέπει να γίνονται λεπτά και αέρινα έχοντας κίνηση. Βέβαια, κάθε ζαχαρόπαστα έχει διαφορετική υφή, ανάλογα με τη συνταγή που χρησιμοποιούν για να την φτιάξουν και φυσικά είναι ευκολότερη ή δυσκολότερη στο χειρισμό της, με κυριότερο μειονέκτημα τη δυσκολία ανοίγματος φύλλου, ειδικά όταν πρόκειται για κάλυψη τούρτας (τα μικρά διακοσμητικά σχέδια είναι πιο εύκολα). Φυσικά μπορούμε να κάνουμε και μόνοι μας ζαχαρόπαστα αλλά πρέπει να είμαστε σίγουροι για την συνταγή που θα ακολουθήσουμε. Προσωπικά έκανα μόνον μία φορά με καλό φαινομενικά αποτέλεσμα. Μετά από λίγες ώρες όμως γινόταν υπερβολικά σκληρή γιατί δεν είχα προσθέσει γλυκερίνη που δεν είχα βρεί. Άρα, χρειάζεται πολύ προσοχή στη συνταγή.
- Για να ανοίξουμε το φύλλο της ζαχαρόπαστας χρησιμοποιούμε άχνη ή νισεστέ, όπως χρησιμοποιούμε το αλεύρι για το άνοιγμα του φύλλου της πίτας. Προσοχή όμως γιατί δεν πρέπει να χρησιμοποιήσουμε μεγάλη ποσότητα!! Υπάρχει ο κίνδυνος να αφαιρέσει από τη ζαχαρόπαστα την  υγρασία και το φύλλο μας να αρχίσει να "ραγίζει". Υπάρχει μια χρυσή ισορροπία που την ανακαλύπτουμε είτε σε σεμινάρια (ο εύκολος τρόπος) είτε μόνοι μας δοκιμάζοντας και αποτυγχάνοντας (ο δύσκολος τρόπος) :-))).
Το πάχος του φύλλου για την κάλυψη της τούρτας καλό είναι να είναι περίπου 0.5 εκατοστό γιατί αν είναι λιγότερο μπορεί να τρυπήσει, αν είναι περισσότερο είναι έντονη η παρουσία της και επηρεάζει πολύ το γλυκό που καλύπτει (κάτι που δεν το θέλουμε).
Πριν καλύψουμε την τούρτα με τη ζαχαρόπαστα, χρειάζεται να την καλύψουμε είτε με μια αραιωμένη μαρμελάδα που όμως δεν έχει κομματάκι φρούτων που θα επηρεάσουν άσχημα την επιφάνεια της ζαχαρόπαστας είτε με μια βουτυρόκρεμα που είναι και η πιο κατάλληλη όταν η επιφάνεια της τούρτας μας είναι ελαφρώς ανώμαλη.
Όσον αφορά τις παραδοσιακές βασιλόπιτες που πολλές φορές φουσκώνουν ανώμαλα, υπάρχουν δύο τρόποι καλύψης! Ο ένας να κόψουμε την ανώμαλη επιφάνεια και αφού την στρώσουμε με βουτυρόκρεμα να απλώσουμε το φύλλο ζαχαρόπαστας  και ο άλλος είναι να την αφήσουμε έτσι εφόσον δεν υπάρχουν ιδιαίτερες ανωμαλίες αλλά απλά το φούσκωμα στο επάνω μέρος.
Φυσικά, μια βασιλόπιτα κέικ καλύπτεται πολύ πιο εύκολα!
- Για να διακοσμήσουμε, όμως, μια τούρτα, cupcakes ή μπισκότα πρέπει να έχουμε και χρώματα για να βάψουμε τη ζαχαρόπαστα ή έτοιμη βαμένη ζαχαρόπαστα που μερικές φορές είναι πολύ πιο εύκολο (για μένα τουλάχιστον) ειδικά όσον αφορά στο μαύρο χρώμα.
-Επίσης χρειαζόμαστε και κάποια εργαλεία, ένα νυστέρι ειδικό, χάρακα για μέτρημα, κουπ πάτ ή και χαρτονάκι για πατρόν αλλά και μερικά πινελάκια για να κολλούμε τα σχέδια.

Στην Αγγλία, την Αυστραλία και την Αμερική, υπάρχουν άπειρες σχολές, άπειρα σεμινάρια, βιβλία και καταστήματα πώλησης εργαλείων, καλουπιών, κουπ πάτ και πρώτων υλών γιατί πάρα πολύς κόσμος ασχολείται με το συγκεκριμένο θέμα. Αντίθετα, στην Ελλάδα (και ειδικά στη Θεσσαλονίκη) δεν υπάρχει σε τόσο μεγάλο εύρος και, φυσικά, όλα είναι πιο ακριβά (κάτι που το ξεχνάει κανείς όταν "κολλήσει το μικρόβιο" χαχαχα). 
Φυσικά, στο Ίντερνετ υπάρχουν άπειρες ιστοσελίδες και βιντεάκια (κυρίως αγγλόφωνα) όπου υπάρχουν οδηγίες και ιδέες σχετικά με τη διακόσμηση με ζαχαρόπαστα.
Στα ελληνικά επισκεφθείτε τη σελίδα της Ν. Λαμπρινού που φτιάχνει απίστευτες δημιουργίες και μας διδάσκει μέσα από το περιοδικό "Γλυκά Μυστικά" που έχει σαφείς οδηγίες και πολλές ιδέες.
Μερικές από τις ξενόγλωσσες ιστοσελίδες με οδηγίες είναι...




32 σχόλια:

  1. Καλή Χρονιά Κική μου!...με υγεία χαρά και υπέροχες συνταγές!!! Ένα πολύ όμορφο 2013 για σένα και τους αγαπημένους σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Χρυσούλα μου!! Καλή χρονιά και σε σένα με υγεία, χαρά κι ευτυχία!

      Διαγραφή
  2. Τι ωραία που τα έχεις φτιάξει!
    Η ζαχαρόπαστα τριγυρνάει αρκετό καιρό στο μυαλό μου.
    Έυχομαι καλή χρονιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ωραίο υλικό η ζαχαρόπαστα!
      Καλή Χρονιά με υγεία, ευτυχία και αγάπη!

      Διαγραφή
  3. Εγώ το κόλλησα πέρσι το μικρόβιο.Φέτος παρήγγειλα από νωρίς χρώματα αλλά τελικά δεν πρόλαβα να φτιάξω τίποτα. Έρχονται γενέθλια όμως και θα φτιάξω σίγουρα.Εγώ συνηθως την φτιάχνω κιόλας αλλά μέχρι να την πετύχω τέλεια εχώ δρόμο ακόμα.
    Καλή και γλυκιά χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eίναι μικρόβιο πράγματι... Να φτιάξεις κι αν θελήσεις βοήθεια μπορείς να στείλεις mail!
      Βάζεις και γλυκερίνη;;;; Τότε σίγουρα είναι καλή!!
      Επίσης καλή και γλυκιά χρονιά με όμορφη καθημερινότητα!

      Διαγραφή
  4. Κική μου
    Οι υπέροχες και αριστουργηματικές τεχνοτροπίες που εφάρμοσες για τη διακόσμηση με την ζαχαρόπαστα μου φαίνονται βουνό!!!Στο εξομολογήθηκα και στα mail που ανταλλάξαμε.Ξέρω ότι θέλει διάθεση και αρκετό χρόνο για να πετύχεις ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα και ότι χωρίς κόπο τίποτε δεν επιτυγχάνεται.Ίσως αν πάρω πληροφορίες για κάποιο σεμινάριο που προανάφερες να το αποφάσιζα..γιατί από υπομονή ..μάλλον δεν τα πάω καλά τελευταία!
    Οφείλω να παραδεχτώ ότι εντυπωσιάστηκα από τις πληροφορίες σου αλλά και την εκπληκτική τεχνική σου!!Από αύριο συνταγύλα όμως ,ναι??Φιλιά πολλά,πολλά.
    ΥΓ.Στο πρωτοχρονιάτικο τραπέζι μου ενθουσίασε το σμυρνέϊκο πιλάφι!!!Έγινε ομολογουμένως καταπληκτικό!!!Η επιτυχία του είναι να του κάνεις συντροφιά όσο μαγειρεύεται..και λίγο αλατοπίπερο στο τέλος απαραίτητο για να ισορροπήσει τη γλυκύτητα των μπαχαρικών!Απλά υπέροχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν βουνό Φωτεινή μου είναι θέμα εξάσκησης,υπομονής και επιμονής.
      Όσο για σεμινάριο τηλεφώνησε εκεί που σου είπα να δεις αν και πότε έχει.
      Χαίρομαι που ενθουσίασε το πιλάφι γιατί είναι, όντως, υπέροχο!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  5. Κική μου κι εγώ λατρεύω τη ζαχαρόπαστα αλλά λόγω του ότι μένω στην επαρχία είναι αρκετά δύσκολο να βρω τα σχετικά υλικά για να την φτιάξω. Κάποια στιγμή έκανα απόπειρες αλλά δεν είχα το τέλειο αποτέλεσμα όπως είναι τα δικά σου αριστουργήματα. Πάντως σε χαίρομαι! Μπράβο σου που μπορείς και παρακολουθείς τα σεμινάρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι αυτό το θέμα με τα υλικά και τα εργαλεία υπάρχει ακόμα και στη Θεσσαλονίκη. Μη στενοχωριέσαι γιατί για να έχεις ένα καλό αποτέλεσμα (και το δικό μου δεν είναι τέλειο) χρειάζεται εξάσκηση κι επιμονή.
      Όσο για τα σεμινάρια προσπαθώ εν μέσω δουλειάς και άλλων υποχρεώσεων να πηγαίνω όπου μπορώ γιατί με χαλαρώνει και πιστεύω ότι πάντα υπάρχει κάτι νέο να μάθουμε.

      Διαγραφή
  6. Χρόνια Πολλά Κική μου, καλή Χρονιά!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή χρονιά,με υγεία!!!!Μαγικό το αποτέλεσμα της ζαχαρόπαστας, μα εμένα μου φαίνεται πολύ δύσκολη. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εάν έπαιζες με πλαστελίνη Αναστασία μου... δεν είναι δύσκολη αρκεί και η ποιότητα της ζαχαρόπαστας να είναι καλή!
      Φιλιά και επίσης καλή χρονιά!

      Διαγραφή
  8. Χρόνια Πολλά και Καλά!

    Έμπνευση και παρότρυνση για πολλές αναγνώστριες το tutorial κείμενο σου Βασιλική μου.

    Έχω και εγώ κατά καιρούς μπει στο τριπάκι της ζαχαρόπαστας μα η έλλειψη χρόνου και υπομονής είναι ένα μεγάλο εμπόδιο...:)
    Η δική σου επιμονή και μελετηρή αφοσίωση στο "σπορ" έδωσε εκπληκτικά αποτελέσματα!
    Εύγε σου!

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είναι πολύ χαλαρωτική δημιουργία η ζαχαρόπαστα Ζαμπία μου και είναι πράγματι τριπάκι αλλά τουλάχιστον δημιουργικό αν και αρκετά ακριβό!
      Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Ευτυχισμένο και γλυκό το 2013 να είναι το 2013, Κική μου.

    Φέτος κι' εγώ την πίτα μας με σχεδιάκια από ζαχαρόπαστα την στόλισα. Όμορφη έγινε. Αλλά η αποτυχία ήταν η ίδια η πίτα :-(((
    Κάτι που ομολογώ πως δεν είχα ξανα-πάθει, αλλά είπα να ακολουθήσω συνταγή περιοδικού και μάλλον την πάτησα...

    Δεν πειράζει όμως...όσο ζω, μαθαίνω!!!
    Και το ωραίο είναι ότι το νόμισμα έπεσε στο "Υπουργείο Οικονομικών" όπως θέλησε να ονοματίσει ο κύρης του σπιτιού το μοίρασμα που έκανε :-)))
    Καλή Χρονιά σου όλους σας στο 3όροφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Πηνελόπη μου να έχουμε μια χρονιά γεμάτη υγεία, ευτυχία και αγάπη.
      Δεν είναι υπέροχη ενασχόληση η ζαχαρόπαστα;;;; Να σου πω, το ξέρουμε καλά ότι στα περιοδικά πολλές συνταγές είναι... κάπως αλλά τί να γίνει;;; Μη μου στενοχωριέσαι γιατί όλοι όσο ζούμε μαθαίνουμε!! Όσο για το νόμισμα... καλό είναι που έπεσε εκεί...
      Καλή Χρονιά σε όλους σας με υγεία!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Καλή χρονιά σε σένα και στην οικογένειά σου!! Πάντα με υγεία!! Όλες οι πίτες υπέροχες αν και μου άρεσε πιο πολύ εκείνη με το αστέρι!! Αχ, ζαχαρόπαστα!! Κάθε χρόνο λέω ότι θα στολίσω και εγώ τη πιτούλα μας με αυτή αλλά πάντα καταλήγω στην απλή ζάχαρη άχνη!! Να μου πεις και η ζαχαρόπαστα ζάχαρη άχνη είναι , οπότε παρηγοριέμαι!!Άντε και του χρόνου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης my home! Ανταποδίδω τις ευχές ολόψυχα, το 2013 να είναι μια υπέροχη χρονιά.
      Η βασιλόπιτα με το αστέρι είναι κέικ και όχι παραδοσιακή κι αυτό σημαίνει πολύ πιο εύκολη στο στόλισμα γιατί είχε καλύτερο σχήμα!
      Δεν είναι δύσκολο να τη στολίσεις ακόμη και με γλάσο αν δεν βρίσκεις ή δεν θέλεις ζαχαρόπαστα!
      Και του χρόνου!!!

      Διαγραφή
  11. Κική μου γειά σου!
    Διάβασα εν τάχει το manual της ζαχαρόπαστας που ανήρτησες και πολύ μου άρεσε.Όλα όσα γραφεις είναι χρησιμότατα και σίγουρα θα τα ξαναδιαβάσω με περισσή προσοχή όταν αποφασίσω να ασχοληθώ μαζί της..

    Να σου ευχθηθώ απ΄ την καρδιά μου καλή χρονιά και χρόνια πολλά!
    Ελπίζω να ζήσεις την ποιο δημιουργική σου χρονιά φέτος και να την απολαύσεις όσο καμία άλλη!

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου γλυκιά μου Χρυσαυγή!
      Χαίρομαι που σου άρεσε κι ελπίζω να βοήθησα λίγο!
      Ανταποδίδω όλοψυχα τις ευχές σου για υγεία, ευημερία, αγάπη κι ευτυχία στο σπιτικό σου. Καλή χρονιά να έχετε και μια γλυκιά καθημερινότητα!
      Ααααα! και να μη σταματήσεις να μας δίνεις τις υπέροχες αναρτήσεις σου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Κι ότι ήθελα να σε ρωτήσω κάποια πράγματα που ίσως θα ήξερες παραπάνω από εμένα ( χα χα χα ) για την ζαχαρόπαστα!!!
    Δεν μας κάνεις κανένα διαδικτυακό σεμινάριο-αρχής γενομένης από την σημερινή ανάρτηση-για να μας μυήσεις πιο λεπτομερέστερα στον κόσμο της ζαχαρόπαστας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Σωσώ μου... τα μεγάλα πνεύματα συναντώνται!!:-)))
      Ελπίζω να βοήθησα λίγο κι όσο για το διαδικτυακό σεμινάριο ...θα το προγραμματίσω αν και υπάρχουν άλλοι πολύ πιο ειδικοί από μένα!!! :-))))
      Πάντως είναι πολύ όμορφος ο ζαχαρόκοσμος!!!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  13. Μου έμεινε το μαράζι! Εδώ τρομάζω να βγάλω σωστό γλυκό κι ήθελα και μαγκιές! Τέλος πάντων όλα πήγαν καλά, αλλά χωρίς ζαχαρόπαστα.
    Θα την κρατήσω αυτήν την ανάρτηση και μόλις ξεπεράσω το σοκ της αποτυχίας, θα το ξαναπροσπαθήσω. Είναι εντυπωσιακό το αποτέλεσμα των γλυκών με τη χρήση ζαχαρόπαστας!
    Κικίτσα μου να έχεις μια υπέροχη χρονιά! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Sel μου ξαναπροσπάθησε και είμαι σίγουρη ότι θα το πετύχεις!!
      Εξάλλου οι αποτυχίες είναι χρήσιμες για να μας πεισμώνουν και να ξαναπροσπαθούμε!!! Δεν αποτυγχάνουν μόνον αυτοί που δεν κάνουν τίποτε!!!
      Φιλάκια καλή μου και ανταποδίδω ολόψυχα τις ευχές για μιαν υπέροχη και γεμάτη υγεία, νοστιμιά και αγάπη χρονιά!

      Διαγραφή
  14. Μα εσυ εισαι Ζαχαροπαστα expert!!! Τι υπεροχες δημιουργιες εχεις φτιαξει!!! Η αληθεια ειναι οτι σαν υλικο ειναι οντως καταπληκτικο αλλα δεν την εχω τολμησει!!! Η βοηθεια σου ειναι πολυτιμη και καποια στιγμη θα τη δοκιμασω!!
    Καλη χρονια Κικη μας γλυκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να ήμουν Δήμητρα αλλά δυστυχώς είμαι ακόμα πολύ μακριά απ' αυτό!!! Είναι όμορφες αλλά απλές οι δημιουργίες μου!!
      Πάντως αξίζει να το προσπαθήσεις γιατί εκτός των άλλων είναι και χαλαρωτικό ...κάτι σαν να παίζεις με πλαστελίνη!!!
      Καλή χρονιά Δήμητρά μου, γεμάτη υγεία, ευτυχία και αγάπη!

      Διαγραφή
  15. Είναι μαγικό υλικό η ζαχαρόπαστα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Fan, είναι μαγική από πολλές απόψεις!

      Διαγραφή
  16. καλησπερα σας 17 νοεμβρη εχει ο γιος μου γενεθλια και θελωνατου φτιαξω τουρτα με μπομπ σφουγαρακη κολαω παρα πολυ στην ζαχαροπαστα μου φαινεται βουνο .ετοιμη αν την επερνα ανυπαρχει βεβαια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τον χαίρεστε αλλά τί ακριβώς εννοείτε;;;; Να υπάρχει πού;;;;

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!