Άνοιξη αλλά και μια ωραία διαφήμιση ψωμιού

Μια όμορφη μολόχα της αυλής μου αλλά και μια εκπληκτική διαφήμιση ψωμιού! Απολαύστε την!

Δεν συμφωνείτε ότι είναι εκπληκτική διαφήμιση;;; 
Σήμερα δεν σας είχα συνταγούλα γιατί έπρεπε να ετοιμάσω κάποια μπισκότα για μια φίλη της οποίας ο γιος  γίνεται νονός και βαφτίζει μια πανέμορφη μπουμπούκα αλλά και ένα σοκολατοσπιτάκι για τη νονά του!
Πάντα άξιος Κωνσταντίνε κι εσύ καλή μου Κάρμεν να τον χαίρεσαι! 
Όσο για τη μικρούλα, να είναι πάντα γερή και τυχερή στη ζωή της!
Καλό σας βράδυ και αύριο με υγεία!!!

17 σχόλια:

  1. 3 υπέροχα πράγματα είδαμε σήμερα....
    Το βίντεο υπέροχο. Η συγκεκριμένη καλλιτέχνης έχει κι άλλα πολλά βίντεο με τέτοιες δουλειές της στο youtube.
    Σε μια εμφάνισή της ζωγράφισε πάνω στην άμμο την ιστορία της Πολωνίας, αν δεν κάνω λάθος, και έκανε όλο το ακροατήριο να κλαίει από συκίνηση.
    Τα στολισμένα γλυκά σου απλά.... ΘΑΥΜΑΣΙΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Φλώρα... μήπως μπορείς να μου πεις πώς τη λένε για να βρω κι εγώ τα άλλα βιντεάκια;;;
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Μπράβο στα χεράκια σου, στα μπισκοτάκια σου και στα βιντεάκια σου. Έχω δει κι εγώ όπως λέει η Φλόρα κι άλλες δουλειές αυτής της καλλιτέχνιδας και είναι φανταστικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά κι ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Μόνον εγώ δεν ξέρω ποιά είναι;;;

      Διαγραφή
  3. Εγώ πρώτη φορά είδα το βίντεο και εντυπωσιάστηκα και θαύμασα την έμπνευση της καλλιτέχνιδος! Θαύμασα όμως Κική μου και τις δικές σου γλυκές μπισκοτένιες δημιουργίες! Μπράβο σου Κική! Καλή κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλα σου λόγια Αρετή και χαίρομαι που σου άρεσαν!

      Διαγραφή
  4. Εξαιρετικά τα μπισκοτάκια και το σπιτάκι σου και το βιντεάκι πολύ όμορφο! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ κορδονέτο μου και χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  5. Καλημερα Κικη μου!
    Οντως καταπληκτικη η διαφημηση, κι εγω την εχω ξαναδει αυτην την κοπελλα να δημιουργει στην αμμο και ειναι απιστευτη!
    Πανεμορφα τα μπισκοτακια και το σοκολατοσπιτο! Πολυ ωραια ιδεα για βαφτισια!
    Να εχεις μια ομορφη Κυριακη, στο μικρο μας ... Λονδινο!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι καταπληκτική διαφήμιση και χαίρομαι που σου άρεσαν τα μπισκοτάκια και το σπιτάκι!
      Φιλιά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχο λουλούδι!!!
    Θαυμάσιο βιντεάκι!!!
    Μούρλια γλυκο-δημιουργίες!!!
    Να είναι καλότυχο το μικράκι!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ιωάννα μου κι ευχαριστούμε για τις ευχές!
      Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. Τί όμορφα μπισκοτάκια!
    Δεν υπήρχε περίπτωση να αφήσω να τα φάνε... θα τα στόλιζα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που τα βρίσκεις ωραία Τζίνα μου! Καλά άντε να κρατήσεις ένα δύο αλλά όλα;;; χαχαχα

      Διαγραφή
  8. Εξαιρετική η συγκεκριμένη καλλιτέχνης..έδωσε με ανεπανάληπτο τρόπο κάθε βήμα για την προετοιμασία και την τελική μορφή του ψωμιού.
    Όσο για τις μπισκοτένιες δημιουργίες σου Κική μου οφείλω να δώσω θερμά συγχαρητήρια!!Καλόγουστα και εκλεπτυσμένα, με φοβερή αίσθηση της μωρουδίστικης τσαχπινιάς!!Να χαίρονται την μπέμπα οι γονείς,πάντα άξιος ο νονός,αλλά και η ζαχαροπλάστισσα!!!
    Καλή Κυριακή!Φιλιά πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντυπωσιάστηκα Φωτεινή μου, τη λάτρεψα αυτή τη διαφήμιση!
      Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια για τα μπισκοτάκια και χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!!!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραία τα μπισκότα Κική.
    Ανοιξιάτικα. Γεια στα χέρια σου
    Και το σπιτάκι φανταστικό.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!