ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΤΟ 2014!!!!! Γιορτάζω και κερνάω!!!!!

Καλησπέρα σας!!! Ελπίζω να περάσατε καλά την παραμονή αλλά και την πρώτη μέρα του νεογέννητου χρόνου.
Εύχομαι σε όλους σας, από τα βάθη της ψυχής μου και ιδιαίτερα σε όσες και όσους γιορτάζουν σήμερα την ονομαστική τους γιορτή ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΑ!!!! Επίσης, θα ήθελα να ευχηθώ και από δω στην μικρή μου, λατρεμένη ανιψιά, την πονηρή φατσούλα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ γεμάτα χαρές, γνώση, αγάπη και υγεία. Μακάρι η ζωή να σου φέρνει πάντα τύχη, αγάπη και χαρά μικρή μας Βασιλικούλα!!!
Είθε το 2014 να φέρει σε όλους υγεία που, εδώ που τα λέμε είναι και το πιο σημαντικό, αγάπη, χαρά, ευημερία, αισιοδοξία αλλά και ελπίδα. Μακάρι οι ευχές του καθενός να γίνουν πραγματικότητα!
Μακάρι κανένα παιδάκι στον κόσμο να μην υποφέρει και να μην δακρύσει και κανείς μεγάλος να μη βιώσει ούτε μία στενοχώρια. 
Μακάρι να ξαναβρούμε τις χαμένες αξίες μας αλλά και την χαμένη μας αισιοδοξία και ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο!!!!
Κι επειδή σήμερα γιορτάζω κι εγώ και η Βασιλική μας... σας κερνάω ένα μεγάλο κομμάτι από την τούρτα που ετοίμασα!!! 
Και του χρόνου με υγεία!!!

72 σχόλια:

  1. καλησερα! χρονια ολλα! καλη χρονια! με υγεια και χαρα!
    ολυχρονη! να σας χαιρονται! φιλακια ολλα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης χρόνια πολλά και καλή χρονιά με υγεία, αγάπη, ευτυχία και ευημερία!!
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές κι εσύ ό,τι επιθυμείς!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Μια τουρτα θεαματικη και ευφανταστη ετσι οπως σου αρμοζει Κικη μου! Χρονια πολλα και ευτυχισμενα σου ευχομαι απο τα βαθη της καρδιας μου! Να χαιρεσαι τη γιορτη σου και την οικογενεια σου!Ευτυχια, τυχη και χαρα για τη χρονια που μολις μπηκε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου άρεσε Χρυσαυγή μου;;;; Ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά κι εσύ ό.τι επιθυμείς. Καλή χρονιά!! Η χρονιά αυτή να φέρει όλα τα καλά του κόσμου σε σένα και την οικογένειά σου...υγεία, αγάπη, ευτυχία, ευημερία και δημιουργικότητα!!!

      Διαγραφή
  3. Πώ πώ!!!!Υπερπαραγωγή η τούρτα σου Κική μου!!!Χρόνια πολλά!!!Πολύχρονη θεία καί ανηψούλα!!!Νά τήν χαίρεστε!!!Καλή χρονιά μέ υγεία καί ευτυχία!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Δήμητρά μου! Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!! Αντεύχομαι για καλή χρονιά με υγεία, χαρά κι αγάπη!!! Ελπίζω να περάσατε καλά αυτές τις μέρες!!!
      Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά σε σένα Κική μου και στην ανιψούλα σου!!!!!!
    Πολλές ευχές για ένα όμορφο και δημιουργικό έτος!!!!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Σιλένα μου, να είσαι καλά!! Καλή χρονιά να έχεις κι εσύ με αγάπη, χαρά, ευημερία και υγεία!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά Κική μου, καλή κι ευτυχισμένη χρονιά!!
    Να χαίρεσαι την γιορτούλα σου, μα και την ανηψούλα!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Έλενά μου... καλή χρονιά να έχουμε με υγεία, ευτυχία και χαρά! Ευχαριστώ για τις ευχές! Ελπίζω να περάσατε καλά! -:))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά Κικίτσα μου!!!!!!
    Νά είσαι καλά !!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ρένα μου!!! Καλή χρονιά με υγεία, χαρά και αγάπη! Εύχομαι σε σένα και την οικογένειά σου ό,τι καλύτερο!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Πολύχρονες και οι δύο,να΄στε γερές και ευτυχισμένες!
    Καλή Χρονιά με υγεία και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορδονέτο μου κι εσύ ό,τι επιθυμείς. Καλή χρονιά σου εύχομαι με υγεία, αγάπη, ελπίδα και χαρά!

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά Βασιλική!!!
    Εντυπωσιακή η τούρτα!!!
    Καλή χρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Πέπη μου! Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Επίσης καλή Χρονιά με υγεία, αγάπη, ευημερία και χαρά!

      Διαγραφή
  9. Χρόνια πολλά!!! Καλή χρονιά κι ευτυχισμένο το 2014!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μάριον! Επίσης καλη χρονιά με υγεία, αγάπη, ευημερία και χαρά! -:))

      Διαγραφή
  10. Πραγματική βασιλική η τούρτα για σας τις δυο!

    Χρόνια πολλά!
    Και Καλή Χρονιά για τις εορτάζουσες!
    Για τη μικρή Βασιλική, να γιορτάζει πάντα με χαρά τη διπλή γιορτή της της Πρωτοχρονιάς και την ονομαστική της.

    Σας φιλώ πολύ-πολύ.
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί να κάνω Ζαμπία μου;;; Μετά την μπαλαρίνα της Ιωάννας η μικρή έδινε συνεχώς παραγγελίες και σήμερα την χάρηκε πολύ...και μόνον γι αυτά τα ματάκια που λάμπουν και τα χεράκια που μ' αγκαλιάζουν αξίζει!!! -:))
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και αντεύχομαι για μια καλή χρονιά, με υγεία, αγάπη, χαρά και ευημερία! Μακάρι όλες οι επιθυμίες σας να γίνουν πραγματικότητα!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  11. Χρόνια Πολλά, Κική μου...
    Καλή Χρονιά με υγεία,χαρές,δημιουργίες και χαμόγελα!!!!
    Ιδιαίτερες ευχές για τη γιορτούλα σας...
    Πολλά φιλιά ♥
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αννιώ μου!! Επίσης καλή χρονιά με υγεία, χαρά κι ευημερία!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ..ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεία...και αγάπη .. να είστε πολύχρονες και οι δύο.. καλά και πολλά μαγειρέματα..όμορφες συνταγές.. και το 2014... σου εύχωμαι..φιλάκια και πολλά χαμόγελα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστούμε για το κέρασμα.. ΚΙκή μου.. υπέροχη η τούρτα.σουρρρρλπ.!!!

      Διαγραφή
  13. Ευχαριστώ πολύ Ρούλα μου και σε σένα εύχομαι καλή χρονιά με αγάπη, υγεία, δημιουργικότητα, χαρά κι ευημερία!!
    Χαίρομαι που σου άρεσε η τούρτα!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά Καλή χρονιά! Εύχομαι ότι καλύτερο για τον νέο χρόνο! Υπέροχη η τούρτα μέσα έξω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία! -:)) Αντεύχομαι για μια χρονιά γεμάτη χαρά, υγεία και αγάπη!! Χαίρομαι που σου άρεσε η τούρτα... προσεχώς η συνταγή! -:))

      Διαγραφή
  15. Χρόνια πολλά και καλή χρόνια με 2014 ευχές για υγεία, ευτυχία, δημιουργικότητα και ευημερία!!!! Να χαίρεστε τη γιορτή σας, θεία και ανηψια και να είστε γερές κι' ευτυχισμένες!!!!!
    Φιλία πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αρετή κι εσύ ό,τι επιθυμείς!! Καλή χρονιά με υγεία, αγάπη, πολλά χαμόγελα και δημιουργίες μοναδικές!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Να'σαι πάντα καλά, και να γιορτάζεις και να χαίρεσαι με υγεία και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μάρθα μου και σ' εσένα ο καινούριος χρόνος να φέρει ό,τι επιθυμείς, υγεία, αγάπη, χαρά κι επιτυχίες!

      Διαγραφή
  17. Χρόνια πολλά και στις δυο σας Κική μου! Να έχετε μια υπέροχη χρονιά και όοοοοτι ποθείτε! Η τούρτα καταπληκτική, γεια στα χέρια σου!!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου κι εσύ ό,τι επιθυμείς! Η νέα χρόνια να σου φέρει αγάπη, υγεία, ευτυχία και να κάνει όλα τα ονειρά σου πραγματικότητα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  18. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΕΥΤΥΧΙΣΜΈΝΑ σε εσένα και την ανηψούλα σου Κική μου !!!
    Εύχομαι το 2014 να πραγματοποιηθεί κάθε σας επιθυμία και όνειρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά και σε σένα Νίκη μου!! Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Σου εύχομαι το 2014 να φέρει υγεία, ευτυχία, αγάπη, δημιουργικότητα και πολλά χαμόγελα!!

      Διαγραφή
  19. Χρονια Πολλα για την μικρη και την μεγαλυτερη Βασιλικη! Πολυχρονες και οι δυο!
    Υπεροχη τουρτιτσα τοσο εξωτερικα οσο και εσωτερικα!
    Καλη χρονια σε ολους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου, να είσαι καλά! Χαίρομαι που σου άρεσε η τούρτα... έγινε νοστιμότατη!
      Καλή χρονιά σας με υγεία, αγάπη και χαρά!

      Διαγραφή
  20. Η τούρτα καταπληκτική !!!!! Θα πάρω ένα ....μεγάλο κομμάτι !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πάρεις όσα κομμάτια θέλεις Νίκη μου!! -:))

      Διαγραφή
  21. Να σας χαιρόμαστε τις Βασιλικούλες !!!!
    Υγεία, χαρά, επιτυχίες, αγάπες και όλα τα καλά !!!
    Πολλά πολλά φιλάκια
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μας χαίρεστε γιατί όχι;;;; χαχαχα Να είσαι καλά Σοφάκι μου γλυκό κι ευχαριστώ για όλες τις υπέροχες ευχές! Αντεύχομαι για όλα τα καλά του κόσμου!!!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  22. Χρόνια σας πολλά ,ευτυχισμένα,δυναμικά,δημιουργικά!!!!!Μια υπέροχη,δίπατη τούρτα,με επίκαιρο,εορταστικό διάκοσμο,αντάξιο να χαρίσει χαρά και περηφάνια στη μικρή εορταζόμενη,αλλά και βαθιά ικανοποίηση στη γλυκιά θεία που με την γλυκιά της πρόταση, κέρασε εκτός από γεύση και απόλαυση ,ευτυχία !!!!
    Να έχετε μία υπέροχη χρονιά!!!!Να χαίρεστε την οικογένειά σας,να βλέπετε τις μικρές σας πριγκίπισσες να προοδεύουν και να χαίρονται τη ζωή κοντά σας!!!!
    Και εσύ Κική μου,γλυκιά μου φίλη,να διατηρήσεις την φρεσκάδα του λόγου σου,εκτός από την ποιότητα των συνταγών σου,να προχωράς με την αισιοδοξία που σε διακρίνει και να χαρίζεις απλόχερα την αγάπη σου την καλοσύνη σου και την έγνοια σου!!!!
    Σε φιλώ πολύ πολύ και σου στέλνω την αγάπη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Φωτεινή με τον υπέροχο γραπτό σου λόγο που σταλάζει γλύκα στη ψυχή και στο νου! Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, για τα καλά σου λόγια και για την αγάπη σου!
      Πότε θα πάμε για καφέ;;;; Είσαι εδώ;;;
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  23. Κικη μου γλυκια Καλη Χρονια και Χρονια σου Πολλα και Καλααααα!! Να εχεις υγεια, αγαπη μεσα σου και γυρω σου, αισδιοδοξια, πολλα χαμογελα και καθετι καλο γιατι το αξιζεις!! Βεβαιως να χαιρεστε και τη Βασιλικουλα σας, ο,τι κλαυτερο για το παιδακι!
    Το πιο γλυκο μου φιλι για εσενα!
    Ευη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Εύη μου γλυκιά για τις ευχές σου! Και σε σένα εύχομαι όλα τα όνειρά σου να γίνουν πραγματικότητα. Πολλά χαμόγελα,υγεία και αγάπη!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  24. Καλή Χρονιά!
    Υγεία και Αγάπη σε σένα και την οικογένειά σου Κικίτσα!
    Πολύχρονες και για τη γιορτή σας, χρόνια πολλά και γλυκά σαν την υπέροχη τούρτα!

    Φιλάκια εορταστικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης καλή χρονιά Μαίρη μου!! Με υγεία, αγάπη, ευτυχία κι ελπίδα!!
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!! Χαίρομαι που σου άρεσε η τούρτα!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  25. Τι υπερπαραγωγή είναι αυτή???!!!!!! Τέλεια τούρτα!!!! Λαχταριστή!!!
    Χρόνια σου πολλά, Κική μου, και πολύχρονη και η αγαπημένη σου Βασιλικούλα!
    Καλή χρονιά, σου εύχομαι, πάντα με υγεία και χαρά για σένα και τους αγαπημένους σου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε η τούρτα Μαριάννα μου. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και αντεύχομαι για μια πολύ καλή χρονιά, με υγεία, αγάπη, δημιουργίες και χαρά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  26. Να είσαι χιλιόχρονη και το 2014 να σου φέρει ότι ονειρεύεσαι! Καλά η τούρτα δεν υπάρχει, είσαι καλλιτέχνιδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Πανωραία μου για τις ευχές και αντεύχομαι για τη νέα χρονιά, να είναι γεμάτη υγεία, αγάπη και χαρά!!!

      Διαγραφή
  27. Καλή χρονιά γλυκιά και ελπιδοφόρα . Να χαίρεσαι την γιορτή σου και της ανηψούλας σου και να είσαι γεμάτη αγάπη και υγεία
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Νικόλ μου για τις ευχές! Επίσης η νέα χρονιά να είναι γεμάτη υγεία, ευημερία και χαρά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  28. Καλή χρονιά, χρόνια πολλά, πολύχρονη και ευτυχισμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Δημιουργία μου καλή χρονιά με ό,τι επιθυμείς!!
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!

      Διαγραφή
  29. 2014 ευχές για το νέο έτος και χρόνια πολλά για την γιορτή σου, ότι επιθυμείς !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ράνια μου! Και σε σένα εύχομαι ό,τι καλύτερο!

      Διαγραφή
  30. Βασιλικούλες μου Χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένα!!Όσο για την τούρτα σου είναι καταπληκτική!Πολλές ευχές σε όλη σου την οικογένεια και να είστε πάντα ενωμένοι και αγαπημένοι. Φιλιά γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές Κουταλάκι μου! -:)) Χαίρομαι που σου άρεσε η τούρτα και αντεύχομαι για καλή χρονιά γεμάτη με ό,τι επιθυμείς!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  31. wouaouuuuuuuu τι υπέροχη τούρτα είναι αυτή!!!! Χρόνια Πολλάαααα πολύχρονες και ευτυχισμένες και οι δυο σας!!!! Οι ευχές σου από το στόμα σου και στου Θεού το αφτί κατευθείαν κουκλίτσα μου! Καλή Χρονιά σε όλη την οικογένεια σου! Μάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Κατερίνα μου κι ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!! Επίσης καλή χρονιά με αγάπη, υγεία και δύναμη!

      Διαγραφή
  32. Πολύχρονη και ότι επιθυμείς!Καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία στην οικογένειά σου!
    Η τούρτα φαίνεται τέλεια και από διακόσμηση σκίζει!!!!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Λαμπρινή μου κι εσύ ό,τι επιθυμείς σου εύχομαι!
      Χαίρομαι που σου άρεσε η τούρτα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  33. Καλή χρονιά με υγεία ,αγάπη και ευτυχία. Χρόνια πολλά. Πολύχρονες. Η τουρτα εκπληκτική!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ! Καλη χρονια με υγεια, αγαπη και χαρα! Χαιρομσι που σου αρεσε η τουρτσ!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστω πολυ! Καλη χρονια με υγεια, αγαπη και χαρα! Χαιρομσι που σου αρεσε η τουρτσ!

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστω πολυ! Καλη χρονια με υγεια, αγαπη και χαρα! Χαιρομσι που σου αρεσε η τουρτσ!

      Διαγραφή
  34. Καλή χρονιά με υγεία σε όλο τον κόσμο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Επίσης Δημιουργία μου καλή χρονιά με ό,τι επιθυμείς!!
    Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλή Χρονιά με υγεία, χαρές, δημιουργίες και πολλή αγάπη!!! Είθε οι ευχές σου να γίνουν πραγματικότητα για μια καλύτερη ανθρωπότητα!!!
    Χρόνια πολλά για τη γιορτή σου και για την ανηψούλα σου. Να την καμαρώσετε ευτυχισμένη και επιτυχημένη σε ό,τι επιλέξει στη ζωή της!!!! Κι εσύ Κική, εύχομαι να συνεχίσεις με την ίδια αγάπη να μας τρελλαίνεις με τις υπέροχες συνταγές και αναρτήσεις σου!
    Κάθε φορά που φτιάχνω κάτι από το μπλογκ σου και το δοκιμάζουν οι φίλοι και συγγενείς μετά τα ... Μμμμμμμμμμμμμμμμμμ...... ρωτάνε πού βρήκα τη συνταγή κι εγώ απαντώ "στην tante καταστροφή μου" χαχαχαχααααααα......
    Καλή συνέχεια και χρόνια καλά και χαρούμενα!!!
    Υ.Γ. Η τούρτα είναι απίστευτη. Να είχαμε ένα κομμμάτι!!!!! (Ενα μικρούλι σαν του Οβελίξ μου φτάνει...... :) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλή χρονιά! Χρόνια Πολλά! Το 2014, να είναι μια χρονιά χαρούμενη και δημιουργική!
    Πολύχρονες οι δύο Βασιλικούλες, θεία και ανηψιά!
    Φοβερή η τούρτα, Κική μου! Και του χρόνου με Υγεία!
    Καλό μεσημέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!