Μπάρες με βρώμη, μέλι και ταχίνι για ...ενέργεια

Τέλειο σνακ, υγιεινό, νόστιμο και κατάλληλο για μικρούς και μεγάλους. Θα μας χορτάσει όταν πεινάσουμε κατά τις 11 το πρωί στο γραφείο αλλά θα γεμίσει ευχάριστα και τις ..."μικρές κοιλίτσες" που βρίσκονται στο σχολείο κι αποζητούν στο διάλειμμα μια γλυκιά συντροφιά, όχι μόνον  για να μην "γουργουρίζουν" αλλά και για να δώσει στο μυαλουδάκι τους την απαραίτητη ενέργεια που θα τις βοηθήσει να συνεχίσουν ακούραστα μέχρι το μεσημέρι... με κρύο ή χωρίς. 
Ειδικά τώρα το χειμώνα, οι μπάρες αυτές είναι το καλύτερο κολατσιό για ένα γερό οργανισμό.
ΥΛΙΚΑ
1 ώριμη μπανάνα, πολτοποιημένη με το πιρούνι
2 αχλάδια σε μικρά κυβάκια
2 κ.σ. μέλι
2 κ.σ. ταχίνι
1 φλ. τσ. νιφάδες βρώμης
1 φλ. τσ. φαρίνα που φουσκώνει μόνη της
1/2 φλ.τσ. σιμιγδάλι ψιλό
1/2 φλ.τσ. αμύγδαλο τριμμένο
1/2 φλ. φουντούκια χοντροκομμένα
1 φλ. τσ. ξερά φρούτα (δαμάσκηνα, βερίκοκα, σύκα, σταφίδες, βύσσινα) κομμένα
Ξύσμα από 1 πορτοκάλι
1 κ.γλ. αραβοσιτέλαιο
1 κ.γλ. κοφτή κανέλα
1 πρέζα γαρίφαλο
1 πρέζα μοσχοκάρυδο
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου.
Σε μια λεκανίτσα κουζίνας, ανακατεύουμε όλα τα υλικά μαζί μέχρι να έχουμε ένα ομογενοποιημένο παχύρρευστο μείγμα.
Στρώνουμε σε ένα ταψάκι, αντικολλητικό χαρτί και απλώνουμε το μείγμα.
Το ισιώνουμε έτσι ώστε να έχει παντού το ίδιο πάχος και το ψήνουμε για 40-45 λεπτά, περίπου ή μέχρι να ροδοκοκκινήσει.
Βγάζουμε από το φούρνο, αφήνουμε να κρυώσει και κόβουμε σε μπάρες.

24 σχόλια:

  1. Κική μου είναι απίθανες, μπράβο!!!Τέλειο σνακ!!!Φιλιά, καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Ελένη μου!!! Φιλιά και καλό βράδυ!!!

      Διαγραφή
  2. Ωραίο σνακ! Και υγιεινό! Μπράβο Κική! Καλό ΣΚ! Φιλιά από Ν Αφρική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Αγγελική μου!!! Επίσης καλό Σ/Κ και φιλιά από την ταλαιπωρημένη Θεσσαλονίκη!!!

      Διαγραφή
  3. Και πολύ ενέργεια όμως!!!!Τις θέλω!!!!!!!!!!Θα το κοιτάξω να τις βάλω στο πρόγραμμα...πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία ιδέα Κική, αλλά θα τις φάω μόνη μάλλον αφού δεν αρέσουν τα ξερά φρούτα μέσα σε κάθε είδους κέικ.
    Καλές Αποκριές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλεια ιδέα.Υγιεινό και πολύ γευστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά! Είναι ό,τι πρέπει για τις κρύες χειμωνιάτικες ημέρες!

      Διαγραφή
  6. Με τόσο συχνές αναρτήσεις που κάνεις Κική μου θα έλεγε κανείς ότι κυριολεκτικά ζεις στο βεσίλειό σου την κουζίνα!!! Πραγματικά σε θαυμάζω.....και αν ήμουν πιο κοντά θα σε επισκεπτόμουν συχνά!!! Η σημερινή σου πρόταση μου αρέσει πολύ, όπως ό,τι φτιάχνεις κάθε φορά άλλωστε!!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να ζούσα εκεί Μπέττυ μου αλλά είμαι μόνον το πρωί στην κουζίνα με την μικρή μου ανιψούλα γιατί από τις 4.30 και μετά αρχίζω τα μαθήματα μέχρι τις 9.30! Απλώς, φτιάχνουμε με τη μικρή διάφορα τα πρωινά και το Σ/Κ παίζοντας και χαλαρώνοντας (όταν δεν διορθώνω)!!!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραία ιδέα για κολατσιό στα παιδιά στο σχολείο. Χωρταστικό και νόστιμο.Μμμμμμμμμμμμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Κατερίνα μου κι εκεί απευθύνεται κυρίως!!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Κική μου :) δεν έχω δοκιμάσει ποτέ να φτιάξω κάτι με βρώμη γιατί μου κάνει πολύ.....υγιεινό για να είναι νόστιμο!! τις μπάρες σου όμως τις λιμπίστηκα και θα τις δοκιμάσω!!!! καλό σ/κ, φιλάκια πολλά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Pela μου, είναι μύθος το ότι κάθε τί υγιεινό είναι άνοστο!!! Δοκίμασέ τες και θα δεις.

      Διαγραφή
  9. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ.ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΙΤΣΑ ΤΗΣ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΣΥΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΓΕΥΣΤΙΚΑ ΑΞΙΖΕΙ!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΚ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι γλυκιά μου Νάσια! Φιλιά κι ελπίζω να είστε όλοι καλά!

      Διαγραφή
  10. Φιλενάδα σήμερα μας έχεις στην υγιεινή αλλά και νόστιμη διατροφή, εγκρίνω και επαυξάνω!
    Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενά μου, ας κάνουμε και λίγο υγιεινή διατροφή, δεν βλάπτει!!! Πολλά φιλιά καλή μου Έλενα!!! Επίσης, καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα, Κική μου. Μου άρεσαν πολύ οι υγιεινές και νόστιμες
    μπάρες σου! Ιδανικές για μικρούς και μεγάλους, μπράβο!
    Καταγράφονται.
    Φιλιά, καλό Σ/Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελένη μου!!! Φιλιά κι επίσης καλό Σ/Κ!!!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!