'Ενα κατακόκκινο, γιορτινό dip παντζαριού με κατίκι

Καλημέρα από τη χειμωνιάτικη Θεσσαλονίκη! Τί κάνετε; Ελπίζω να είστε όλοι καλά! Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν και φέρνουν μαζί τους αγάπη, ελπίδα, χαρά αλλά και οικογενειακές και φιλικές συγκεντρώσεις. Τραπεζώματα και μεζεδάκια, λιχουδιές αλμυρές και γλυκές! Θα μου πείτε ...μόνον αυτά φέρνουν τα Χριστούγεννα;; Κι εγώ θα πω ...πως όχι δεν φέρνουν μόνον αυτά αλλά για τα υπόλοιπα έχουμε ήδη πει ενώ για το απλό και νοστιμότατο μεζεδάκι που ετοίμασα σήμερα και θα σας προτείνω για το γιορτινό τραπέζι δεν έχουμε μιλήσει! 
Ποιά είναι το χρώματα των Χριστουγέννων; Το κόκκινο και το πράσινο φυσικά! Και να το κόκκινο στο σημερινό μας μεζεδάκι με το αγαπημένο παντζάρι! Παντζάρι μαζί με κατίκι και καρύδια... πώς σας φαίνεται ο συνδυασμός;; Ελληνική γεύση και χειμωνιάτικη νοστιμιά μας δίνουν ένα υπέροχο και ορεκτικό dip για να ντιπάρουμε κριτσίνια κάθε είδους. Αν πάλι μας αρέσει τρελλά το κουκουνάρι... μπορούμε άνετα να αντικαταστήσουμε τα καρύδια με κουκουνάρι ελαφρά καβουρδισμένο με ένα διαφορετικό γευστικό αποτέλεσμα!  'Οσο για το πράσινο... μερικά φυλλαράκια πικάντικης, μικρούλικης ρόκας και ...ιδού και το πράσινο στο ...πιάτο μας. 'Ηρθαν τα Χριστούγεννα λοιπόν!!! :)
Φτιάχνουμε μπρουσκέτες με απλό ψωμάκι ωμό ή φρυγανισμένο, τις αλείφουμε με το κατακόκκινο dip παντζαριού και προσθέτουμε 1-2 φυλλαράκια ρόκας. Φοβερό ορεκτικό! Υπέροχο και σε εμφάνιση αλλά και σε γεύση! Το μεγαλείο της απλότητας στον μπουφέ ή το τραπέζι μας!!!

ΥΛΙΚΑ 
Για το dip
200 γρ. παντζάρια (βρασμένα ή από βάζο)
100 γρ. κατίκι Δομοκού
40 γρ. καρύδια (ή 30 γρ. κουκουνάρι καβουρδισμένο)
1 κ.γλ. ελαιόλαδο
1/2 κ.γλ. λευκό ξίδι βαλσαμικό
1 πρέζα σκόρδο
Για τις μπρουσκέτες
Φέτες ψωμιού ολόκληρες ή κομμένες σε κομμάτια μακρόστενα
Μερικά φύλλα baby ρόκα
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Ετοιμάζουμε το dip
Βάζουμε όλα τα υλικά στο multi και τα δουλεύουμε έως ότου πολτοποιηθούν και γίνουν σαν αλοιφή.
Βάζουμε το dip σε μπολ και το σερβίρουμε με κριτσίνια.
Ετοιμάζουμε τις μπρουσκέτες
Ετοιμάζουμε τις φέτες ψωμιού και τις κόβουμε σε μακρόστενα κομμάτια.
Τις αλείφουμε με το dip του παντζαριού και γαρνίρουμε με λίγα φύλλα από ρόκα.

18 σχόλια:

  1. ευκολο ,γρηγορο, γιορτινο, γευστικο....νομιζω οτι σε λιγο δεν θα ξερω τι να πρωτοφτιαξω για το γιορτινο τραπεζι...αααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. oooo τελειο! ευχαριστουμε πολυ! καλημερα καλη μου φιλη! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κική μου πολύ όμορφο το ντιπ σου οπτικά και γευστικά! Συνηθίζω να φτιάχνω ένα ντιπ σε όλα σχεδόν τα καλέσματα αλλά συνήθως του λείπει το χρώμα, φέτος θα χρησιμοποιήσω το δικό σου για να φέρω το εορταστικό κλίμα και χρωματικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη ότι θα σας αρέσει Αμαλία μου!!! :)

      Διαγραφή
  4. Εξαιρετικό ντιπ!
    Ο συνδυασμός παντζαριού και καρυδιών είναι κλασσικά ασυναγώνιστος και η πινελιά της ήπιας γεύσης της αλοιφής τυριού ,έρχεται να συμπληρώσει την ολοκληρωμένη εικόνα ενός ακαταμάχητου ορεκτικού!!!!
    Ωραίο χρώμα και πολύ καλή παρουσίαση...όπως πάντα εξάλλου!!!!!
    Τα φιλάκια μου είναι πολλά,πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Φωτεινή μου ...αξίζει τη δοκιμή του!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Γεύση σίγουρα εκπληκτική αλλά αυτό το χρώμα...έχεις δίκιο! Είναι εντελώς εορταστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι πολύ όμορφο;;; Αλλά είναι και νόστιμο!!! Αξίζει!!

      Διαγραφή
  6. καλε τελειο το εβαλα ηδη στο χριστουγεννιατικο πανηγυρι μας
    http://starsandicicles.blogspot.gr/2014/11/dip-tante-kiki.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είασι καλά Μαριλίζ μου!! Ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  7. Πολλές καλησπέρες εκεί στα Βόρεια, Κική μου.

    Ωραίο και χρωματιστό ντιπ έφτιαξες. Ότι πραγματικά χρειάζεται για να δώσεις τόνους εορταστικούς στις επερχόμενες μαζώξεις λόγω εορτών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Πηνελόπη μου και πράγματι είναι τέλειο λόγω χρώματος αλλά και γεύσης!!

      Διαγραφή
  8. Γευστικότατο καί πολύ γιορτινό τό ντίπ Κική μου!!Τό χρώμα του απίστευτο!!!
    Καλό βράδυ!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζει να το δοκιμάσεις Δήμητρά μου!!! Είναι νοστιμότατο και πολύ εμφανίσιμο!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Μέσα στο πνεύμα των Χριστουγέννων το ντιπ σου, Κική μου! Το παντζαράκι του έδωσε πολύ ωραίο χρώμα! Θα το δοκιμάσω με τα δικά μου φετινά παντζάρια. Πιστεύω ότι θα γίνει σούπερ!!
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι καλή μου Ειρήνη!!! Έχει πολύ ωραίο χρώμα και είναι νοστιμότατο!!!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!